نحوه شروع کار سامانه تاک برای دانشجویان

درخواست انجام خدمات مختلف در ایتالیا
نمایه کاربر
italeader
پست: 283
تاریخ عضویت: دو شنبه ژانویه 16, 2017 12:38 am

نحوه شروع کار سامانه تاک برای دانشجویان

پست توسط italeader » چهار شنبه می 23, 2018 4:30 pm

نحوه شروع کار در سامانه تاک برای دانشجویان:
1-1) مدارک مورد نیاز: متقاضی ابتدا مدارک ذیل را با فرمت های JPGو JPEGو حداکثر حجم 300 کیلوبایت، اسکن و برای بارگذاری آماده نماید:
1- عکس پرسنلی و جدید تمام رخ (برای خانم ها عکس با حجاب اسلامی باشد)
2- کارت ملی
3- صفحه اول گذرنامه ایرانی معتبر
4- تصویر مهر آخرین خروج در گذرنامه
5- روادید تحصیلی، اقامت تحصیلی و یا مجوز اقامت قانونی
6- آخرین مدرک تحصیلی داخل کشور(چناچه مدرک تحصیلی مقطع قبلی در خارج از کشور صادر شده باشد می بایست ابتدا به تائید نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در محل تحصیل رسیده باشد.)
7- آخرین مدرک یا گواهی تحصیلی فعلی( دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل و یا گواهی ثبت نام در دانشگاه متضمن ذکر نام دانشگاه، مقطع تحصیلی، تاریخ شروع به تحصیل، رشته تحصیلی را بارگذاری نمایند.)
8- کارت پایان خدمت نظام وظیفه، معافیت دائم، کفالت و یا تحصیلی برای آقایان(در صورت وجود)
1-2) نصب و استفاده از گوگل کروم Google Chrome برای ورود به سامانه تاک به نشانی: Tak.mfa.ir
1-3) ثبت نام در سامانه تاک با شماره ملی متقاضی و انتخاب رمز عبور مناسب
تذکرات:
- متقاضی در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور در سامانه اهتمام جدی داشته باشند.
- در صورتی که متقاضی در هنگام کار با سامانه مشخصات خود را اشتباه وارد نموده باشد بعد از ورود به سامانه امکان ویرایش اطلاعات فردی خود را خواهد داشت.
- در صورت تغییر کشور محل تحصیل و یا هرگونه اشتباه در انتخاب نمایندگی، متقاضی می تواند از طریق ویرایش اطلاعات فردی نسبت به تغییر نمایندگی انتخابی خود اقدام نماید تا پرونده در کشور محل اقامت متقاضی قابل بررسی باشد.
- در صورتی که متقاضی رمز عبور را فراموش کرده باشد با انتخاب گزینه بازیابی، رمز عبور به نشانی الکترونیکی متقاضی ارسال خواهد شد.